وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنِّى قَرِيبٌ‌ۖ أُجِيبُ دَعۡوَةَ ٱلدَّاعِ إِذَا دَعَانِ‌ۖ فَلۡيَسۡتَجِيبُواْ لِى وَلۡيُؤۡمِنُواْ بِى لَعَلَّهُمۡ يَرۡشُدُونَ-١٨٦
''And when My servants question thee concerning Me, then surely I am nigh. I answer the prayer of the suppliant when he crieth unto Me.
So let them hear My call and let them trust in Me, in order that they may be led aright.(186)-Al Baqarah''

''Kalau bukan Allah siapalah kita?'' , ''Kalau bukan Allah apalah kita'' . ''Kalau bukan Allah musnahlah kita'' ~Allah,Allah,Allah,Allah~

Saturday 9 June 2012

Mana menghilang?


Bismillah..

Andai berdiam itu yang terbaik padamu..
Aku redha..
Walaupun sebenarnye jauh dalam hati..
Perasaan sedih itu tetap ada..

Andai kau tahu..
Diri ini sangat merindukan mu sahabat..
Sering kali aku menunggu sesuatu darimu..
Menunggu khabarmu..
Air mata akhirnya tumpah..
Tatkala melihat kenangan2 yang kau berikan padaku..
Dan aku tak tahu..
Bilakah waktu 'free' mu akan ada..
Kerana aku tahu sedikit kau bagaimana..
Maafkan ku andai tidak mampu memahamimu..

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Allah telah dekatkan hati kita sahabat..
Walau jauh hati kita kuat..
Moga kau selalu dalam redhanya..
Syukran semuanya..

Wallahualam.
Khas untuk doc~adik beradik~
Menunggu saat 'free' mu..huhu

No comments:

Post a Comment