وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنِّى قَرِيبٌ‌ۖ أُجِيبُ دَعۡوَةَ ٱلدَّاعِ إِذَا دَعَانِ‌ۖ فَلۡيَسۡتَجِيبُواْ لِى وَلۡيُؤۡمِنُواْ بِى لَعَلَّهُمۡ يَرۡشُدُونَ-١٨٦
''And when My servants question thee concerning Me, then surely I am nigh. I answer the prayer of the suppliant when he crieth unto Me.
So let them hear My call and let them trust in Me, in order that they may be led aright.(186)-Al Baqarah''

''Kalau bukan Allah siapalah kita?'' , ''Kalau bukan Allah apalah kita'' . ''Kalau bukan Allah musnahlah kita'' ~Allah,Allah,Allah,Allah~

Sunday 1 January 2012

Jauh dilubuk hati~

Bismillahirahmanirahim.Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

''Tiada apa yang lebih gembira apabila Allah kabulkan doa kita..''


''Tiada apa yang mampu diucap apabila kita dibawa ke tempat yang mulia dan barakah''


''Tipu!Kalau diri ini mengatakan tak sedih dan jeles bila dengar ada sahabat dapat pergi ke 
tempat itu ''


''Allah,ingin sekali aku pergi ke tempat itu setiap tahun agar aku lebih dekat denganMu''


Madinah yang dirindui~







Makanan yang paling suka sampai bila2~


Itulah Mekah kota ketenangan~





 Anak arab yang comel ^^


Gua Hira'~Pandangan dari atas dan dalam gua hira'




''Allah,bagaimana tidak ku rindukan dua kota ini.Kota dakwah baginda yang ku rindui =(''

''Andai waktu dapat dihentikan tidak sekali aku mensiakan waktu itu agar aku sentiasa merasai dekatnya diriku denganMu dan dengan kekasihMu yang agung =(''

''Ketenangan,rindu dan gembira semuanya milikMu,jangan jadikan ini kali pertama dan terakhir untuk ku ke sini lagi.Allahummamin''

Wallahualam.

Nota Comel : Sebak sangat..Bersemangat untuk belajar agar dapat jejak ke tempat ini lagi..InsyaAllah

No comments:

Post a Comment