وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنِّى قَرِيبٌ‌ۖ أُجِيبُ دَعۡوَةَ ٱلدَّاعِ إِذَا دَعَانِ‌ۖ فَلۡيَسۡتَجِيبُواْ لِى وَلۡيُؤۡمِنُواْ بِى لَعَلَّهُمۡ يَرۡشُدُونَ-١٨٦
''And when My servants question thee concerning Me, then surely I am nigh. I answer the prayer of the suppliant when he crieth unto Me.
So let them hear My call and let them trust in Me, in order that they may be led aright.(186)-Al Baqarah''

''Kalau bukan Allah siapalah kita?'' , ''Kalau bukan Allah apalah kita'' . ''Kalau bukan Allah musnahlah kita'' ~Allah,Allah,Allah,Allah~

Thursday 20 October 2011

Restu Ilmu

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Dan untuk kesian kalinya.sejak ditunggu tunggu akhirnya datang juga perasaan ni.Perasaan BERDEBAR,CUAK dan TAK SABAR2 dengan kehadiranmu SMA..=]


''Umi yakin siti boleh dapat MUMTAZ '' -Kata2 umi

''SMA punye study da habis ? SMA ni kene MUMTAZ tau '' -Kata2 ayah

''Tak pe minggu ni penat dulu.Tidur sikit2 je.Lepas ni kamu boleh rehat puas2 '' -Kata2 Ust Samad


''Siti,buat betul2.Gudluck.Hebat eh arab :}..InsyaAllah kamu MUMTAZ '' - Kata2 Ust Halim


''Ye.saya yakin kamu boleh MUMTAZ.Yang penting buat betul.Hafal2 '' - Kata2 Ust Eremy

''Siti,trial MUMTAZ tak ? Tak pe saya yakin kamu MUMTAZ '' -Kata2 cikgu

''Siti,tak MUMTAZ jangan masuk 4 Taqwa -____- '' - Kata2 cikgu sayang


''Saya yakin siti boleh MUMTAZ. '' - Kata2 sahabat mesir


''Buat elok2,gudluck '' -Kata2 sis yang 6


''Selamat exam.Buat elok2 '' - Kata2 doc

''MUMTAZ wei ''-Kata2 sahabat form 4.


Ye umi,ayah.ustaz,cikgu,kakak,sahabat.saya akan buat yang terbaik.Terima kasih naikkan semangat saya.3 hari ni akan pulun habis2 untuk imtihan yang saya sayang.Doakan yang terbaik MUMTAZ dan Pelajar terbaik.InsyaAllah.Allahummamin.Terima kasih atas doa dan pengorbanan.Saya akan buktikan pada meraka !!.Yeah!SEMANGAT!!!MUMTAZ!

Wallahualam.

No comments:

Post a Comment