وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنِّى قَرِيبٌ‌ۖ أُجِيبُ دَعۡوَةَ ٱلدَّاعِ إِذَا دَعَانِ‌ۖ فَلۡيَسۡتَجِيبُواْ لِى وَلۡيُؤۡمِنُواْ بِى لَعَلَّهُمۡ يَرۡشُدُونَ-١٨٦
''And when My servants question thee concerning Me, then surely I am nigh. I answer the prayer of the suppliant when he crieth unto Me.
So let them hear My call and let them trust in Me, in order that they may be led aright.(186)-Al Baqarah''

''Kalau bukan Allah siapalah kita?'' , ''Kalau bukan Allah apalah kita'' . ''Kalau bukan Allah musnahlah kita'' ~Allah,Allah,Allah,Allah~

Sunday 9 October 2011

Maaf

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Alhamdulilah syukur kerana DIA masih menyayangi saya dan anda.Ye anda semua ^_^..Cepat2 jadi orang yang bersyukur..Ucap ape?? Alhamdulilah

Ok.Setelah agak lama dan memang lama saya menghilangakn diri ,membawa diri pergi muhasabah dan mencari ketenangan jiwa..sekarang saya kembali balik dengan kehidupan dan tulisan yang penuh bersemangat.InsyaAllah..(Doakan ye)

Anda..Anda dan Ye anda semua maaf kalau mencari saya di sini sebelum ini..Jap!ade ke yang cari masalahnye sekarang??Hem Ok abaikan..

Doakan saya untuk 4 lagi paper untuk imtihan akhir ini dan 4 paper untuk imtihan yang penting bagi saya dalam form 4 ini..Doakn tau!!

Wallahua'alam..Jumpa lagi umur panjang di entry2 y selanjutnye..LAYANN~~~

P/S : Doc,syukran tau..saya rindu anda ~



 

No comments:

Post a Comment