وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنِّى قَرِيبٌ‌ۖ أُجِيبُ دَعۡوَةَ ٱلدَّاعِ إِذَا دَعَانِ‌ۖ فَلۡيَسۡتَجِيبُواْ لِى وَلۡيُؤۡمِنُواْ بِى لَعَلَّهُمۡ يَرۡشُدُونَ-١٨٦
''And when My servants question thee concerning Me, then surely I am nigh. I answer the prayer of the suppliant when he crieth unto Me.
So let them hear My call and let them trust in Me, in order that they may be led aright.(186)-Al Baqarah''

''Kalau bukan Allah siapalah kita?'' , ''Kalau bukan Allah apalah kita'' . ''Kalau bukan Allah musnahlah kita'' ~Allah,Allah,Allah,Allah~

Tuesday 3 April 2012

Bismillah..


Allah..bantu aku,
Ajari aku cara mencintaiMu..
Jangan biar aku terus lalai ibarat layang2 terputus tali..

''POSITIF''
''MEMAHAMI''
Kenapa ia sangat susah?
Aku cuba..dan terus cuba..
Kuatkan hati aku..jangan biar ia menjadi keras..
Hanya mampu berdiam saat perkara itu datang..
Maafkan diri kepada kau yang disakiti..

Kuatkan semangat.Jangan mengalah!

No comments:

Post a Comment